“W każdym dziecku widzę
nieskończony potencjał do dobra,
które może zmienić świat.”
Nazywam się Paulina Ryznar-Rosół i jestem pedagogiem specjalnym. Prowadzę działania edukacyjne, terapeutyczne i opiekuńcze dla dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi.
Jako pedagog specjalny prowadzę zajęcia, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb dzieci, angażujące i pełne radości. Wykorzystuję różnorodne metody od terapii ręki, przez elementy integracji sensorycznej, po techniki komunikacji alternatywnej.
Każde spotkanie to nie tylko nauka, ale też zabawa, rozwijanie samodzielności i budowanie poczucia pewności siebie. Staram się, aby dzieci czuły się komfortowo i bezpiecznie – pracuje w atmosferze akceptacji, dostrzegając i wzmacniając ich mocne strony.
Często wykorzystuję elementy bajkoterapii, muzyki i ruchu, bo wiem, że angażują wszystkie zmysły i pomagają w lepszym przyswajaniu wiedzy. Praca nad emocjami, relacjami i umiejętnościami społecznymi to dla mnie priorytet, tworzę sytuacje, w których dzieci uczą się współpracy i budowania relacji między sobą.
Każdy mały sukces moich podopiecznych daje mi ogromną satysfakcję. To, że mogę pomagać dzieciom pokonywać ich trudności i odkrywać ich potencjał, jest dla mnie największą nagrodą.
Godziny pracy pedagoga specjalnego:
miesiące nieparzyste:
poniedziałek 10.00 – 12.00
wtorek 9.30 – 12.30
środa 10.00 – 12.00
czwartek 9.00 – 12.00
piątek 10.00 – 12.00
miesiące parzyste:
poniedziałek 12.00 – 14.00
wtorek 12.30 – 15.30
środa 12.00 – 14.00
czwartek 12.00 – 15.00
piątek 12.00 – 14.00

Rozwijanie percepcji wzrokowej, nauka segregowania przedmiotów według ustalonego kryterium.

Rozwijanie sprawności manualnej i chwytu pęsetkowego.

Rozwijanie koncentracji uwagi oraz niwelowanie nadpobudliwości.

Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz umiejętności logicznego myślenia i analizowania wzorów.

Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy wzrokowej, układanie puzzli z literami rozwija umiejętność rozpoznawania i nazywania liter.

Rozwijanie uzdolnień plastycznych – zapoznanie z różnymi technikami.






