Pedagogika specjalna

“W każdym dziecku widzę

nieskończony potencjał do dobra,

które może zmienić świat.”

 

Nazywam się Paulina Ryznar-Rosół i jestem pedagogiem specjalnym. Prowadzę działania edukacyjne, terapeutyczne i opiekuńcze dla dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi.

Jako pedagog specjalny prowadzę zajęcia, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb dzieci, angażujące i pełne radości. Wykorzystuję różnorodne metody od terapii ręki, przez elementy integracji sensorycznej, po techniki komunikacji alternatywnej.

Każde spotkanie to nie tylko nauka, ale też zabawa, rozwijanie samodzielności i budowanie poczucia pewności siebie. Staram się, aby dzieci czuły się komfortowo i bezpiecznie – pracuje w atmosferze akceptacji, dostrzegając i wzmacniając ich mocne strony.

Często wykorzystuję elementy bajkoterapii, muzyki i ruchu, bo wiem, że angażują wszystkie zmysły i pomagają w lepszym przyswajaniu wiedzy. Praca nad emocjami, relacjami i umiejętnościami społecznymi to dla mnie priorytet, tworzę sytuacje, w których dzieci uczą się współpracy i budowania relacji między sobą.

Każdy mały sukces moich podopiecznych daje mi ogromną satysfakcję. To, że mogę pomagać dzieciom pokonywać ich trudności i odkrywać ich potencjał, jest dla mnie największą nagrodą.

Godziny pracy pedagoga specjalnego:

Poniedziałek: 12.00-15.30

Wtorek: 12.30-13.30

Czwartek: 8.00 – 12.00

Piątek: 8.00 -11.30

 

Drodzy Rodzice,

Informuję, że jestem dostępna dla Państwa w każdy poniedziałek w godzinach: 14.30 – 15.30. W tym terminie mogą Państwo skonsultować się w sprawach dotyczących rozwoju, edukacji i wsparcia dla dziecka.

Zapraszam do współpracy!

Rozwijanie percepcji wzrokowej, nauka segregowania przedmiotów według ustalonego kryterium.

Rozwijanie sprawności manualnej i chwytu pęsetkowego.

Rozwijanie koncentracji uwagi oraz niwelowanie nadpobudliwości.

Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz umiejętności logicznego myślenia                           i analizowania wzorów.

Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy wzrokowej, układanie puzzli z literami rozwija umiejętność rozpoznawania i nazywania liter.

Rozwijanie uzdolnień plastycznych – zapoznanie z różnymi technikami.

Comments are closed.